E-Evjen Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Etter å flyttet til ny by og begynnt på skole trengte jeg et mer økonomisk og praktisk fremkomstmiddel enn min forrige 525i, derfor fallt valget på 525tdsA Touring. Noen vil kanskje si min forrige bil var penere, og det kan jeg forsåvidt være enig i, men gud hvor deilig det er å ha en bil som ikke er senka og har nedfellbare bakseter. Gamle tralla: Nye: Felgene er M3 E30 felger som har 225/45R16 dekk, altså for lav profil. Det ser litt teit ut, men det får jeg leve med foreløbig. Har i utgangspunktet tenkt til å beholde den helt orginal, hvis ingen her inne har noen orginale ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Gratulerer med ny bil jeg syns nok den gamle var finere ja, herlig farge å felger Er den solgt nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 ingen dum bil.. ryddig og redelig bil.. fine felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Var fin den, det er lurt å tenke lit praktisk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Hvorfor solgte du med felgene på gamle bilen din da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Gratulerer med ny bil jeg syns nok den gamle var finere ja, herlig farge å felger Er den solgt nå eller? Takk for det. Den gamle er solgt ja. Hvorfor solgte du med felgene på gamle bilen din da???? Tja, jeg hadde ikke så fryktelig mye bruk for de lengre. Hvis noen har 4 225/55R16 eller 205/65r16 sommerdekk liggende som er i brukbar stand så send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 grattis med ny bil. får håpe du greier å venne deg til diesel da.. praktisk med touring og greit at forbruket havner under litern. bare synd at de rakkler og ryker svart ved fullt pådrag legger ved et bilde av min som er orginal så forandrer du kanskje mening og går for større felger og hvite blinkers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå