Gå til innhold

koed.dk bestiling..


R.E.H
 Share

Anbefalte innlegg

hvordan bestiller jeg ifra koed? finner ikke noen plass jeg kan lage konto? når jeg legger alt i handlekurven skal jeg da regne moms av d totale beløpet?(25%?)mener å huske når jeg prøvde å legge inn varer i kurven at d sto total sum med frakt uten moms?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen? Dette er da et seriøst firma med veldig bra service og knall priser samt gode leverings kostnader! Har selv handlet der å har ingen ting å sette fingen på.

Du på legge på 25% moms ja og huske at danske kroner er sterkere en den norske. Vist du søker på forumet finner du en del! ChrzZ har også lagd en kalkulator om akkurat koed priser til norkse kronger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet der 3 ganger, og er fornøyd med priser og service.. :)

eneste er at jeg i ettertid får i posten en regning fra TNT norge på importen til norge.. dette var noe jeg ikke var klar over da jeg handlet der første gang, er vel noe alle får dette eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ha rhørt flere osm har fått sånn faktura fra tnt.. ja jeg har nå hørt at di fleste skal være kjempe fonøyd med service og slikt..greie karer å ha me å gjøre.. ja vet Chrzz har en kalkulator men vet ikke hvor jeg finner den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt fra koed flere ganger og kan trygt anbefale de.

har en bestilling inne der no som kommer på ca 8000,- norske kr totalt inkl mva og frakt, og morohets skyld så gikk jeg inn på GS og Schmiedmann og la tilsvarende produkter i handlekurven og havnet over 10 000,- begge plasser.

for å få rett sum hos koed så må man ta den summen som står i handlekurven og regne om fra danske til norske kroner ( f.eks i dinsides valutakalkulator ) og så ta den summen og gange med 1,25 for å legge til norsk moms. og det er totalbeløpet du betaler.

regninga fra TNT er kun den norske momsen som de har lagt ut for deg da de frakta pakken over grensa. så det som blir trukket fra kontoen din av koed er beløpet som står i handlekurven/innkøbskurven bare omregnet til norske kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed har litt LANG leverings tid. Det er det jeg har erfart. Men nå etter sommeren var det viss JÆ... Mye som skule sendes til norge, Sånn som jeg fårstod det på Geir Ove.

Det er ingen som kan matche prisen til koed her i norge. Eneste som er surt er TOLL. Men det er jo NORGE !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ha rhørt flere osm har fått sånn faktura fra tnt.. ja jeg har nå hørt at di fleste skal være kjempe fonøyd med service og slikt..greie karer å ha me å gjøre.. ja vet Chrzz har en kalkulator men vet ikke hvor jeg finner den?

Alle får faktura med moms (25% av kjøpesum) som TNT har lagt ut for deg gjennom tollen. Denne kommer ca 1-4 uker etter levering.

At folk ikke vet dette er strengt tatt deres eget problem.

Lang leveringstid skal jeg si meg enig i, men service det kan de ;)

Virka som det ble for mye bestillinger på kort tid. Geir Ove svarer sikkert i denne tråden selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...