Gå til innhold

Vannlekasje !!


-Andreas-
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg er en eier av en e39 98mod og oppdaget noe sjokkerende her en dag.Åpnet bakdørene og oppdaget at det var skikkelig vått i dørken (begge sider like mye) Kvelden i forveien hadde det regnet som f..... men dører og vinduer var lukket.

Har jo stått ut i vær og vind før også men aldri vært anntydning til vann i bilen. Har tidligere sett at det har vært fuktig i rundt innstegslistene bak men bare fukt.

Har noen vært borti lignende problemer ev. hvor har vannet kommet inn ??? Var kun vått i dørken ingen andre plasser, kikka litt rundt åpninga og alt så ok ut !!!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hadde et lignende problem på min E36. Var vått i dørken, men bare på den ene siden bak, og det var kun når det regnet kraftig. Årsaken var bak interiøret i døren, den folien (vet ikke hva det egentlig heter, men noen har kalt det det) som sitter mellom interiøret og karosseriet i døren hadde løsnet, så den lå bare løs inni der slik at vannet randt inn i bilen isteren for ut under døren... Fikk festet denne og alltid tørr bil etter det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...