Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, jeg er en eier av en e39 98mod og oppdaget noe sjokkerende her en dag.Åpnet bakdørene og oppdaget at det var skikkelig vått i dørken (begge sider like mye) Kvelden i forveien hadde det regnet som f..... men dører og vinduer var lukket.

Har jo stått ut i vær og vind før også men aldri vært anntydning til vann i bilen. Har tidligere sett at det har vært fuktig i rundt innstegslistene bak men bare fukt.

Har noen vært borti lignende problemer ev. hvor har vannet kommet inn ??? Var kun vått i dørken ingen andre plasser, kikka litt rundt åpninga og alt så ok ut !!!????

Skrevet

Hei. Jeg hadde et lignende problem på min E36. Var vått i dørken, men bare på den ene siden bak, og det var kun når det regnet kraftig. Årsaken var bak interiøret i døren, den folien (vet ikke hva det egentlig heter, men noen har kalt det det) som sitter mellom interiøret og karosseriet i døren hadde løsnet, så den lå bare løs inni der slik at vannet randt inn i bilen isteren for ut under døren... Fikk festet denne og alltid tørr bil etter det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...