Rogern Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 måtte bare ha e-30 igjen og falt for denne. 89-mod 320i rieger leppe+bulkfritt frontstykke pussing lakking resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Men det er vel en is-front?bare nedre del som er rieger.Eller er jeg litt på bærtur nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 leppen er rieger infinity. +"steinbrett" her er 318 is leppa smålik men riegern er lavere og skråner utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Den is leppa beregnet for a/c liker jeg godt..har bare vanlig is sjøl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Pent! Facelift utgave Akkurat en sånn jeg jakter på selv om dagen. 88 mod 2 dørs med takluke og minimalt med rust (Ikke lett å få tak i ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 pen bil. ganske lik sånn bilen min blir etterhvert kjøpte nettop en 88mod 320i 2dørs m/takluke og 99,5% rustfri lachssilber met. har bestilt den riegerleppa jeg og, og sorte nyrer, sorte lykter osv. skal ha 40/40 senk og 17"alpina og shadowline lister har jeg bestemt meg for. hvor mye er din senket forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 23, 2006 Forfatter Share Skrevet August 23, 2006 d er no kappa greier fram og 40 fjærer bak. har ennå ikke bestillt nytt og lurer på 40/40.. leppa blir utrolig lav med 60 forran,kjedli å knerte den med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Pen bil Men til dere med facelift E30, ikke gå for lik senking forran som bak. Pga hjulbuen er såpass lav bak ser det ut som bilen er baktung = ikke pent. 60-40 er det eneste riktige i mine øyne (og selv det er knapt nok) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå