Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Lurte på om noen der ute har snøring på sentrallåser? FTK har ett finurlig problem med sin E36 318i -97... Det arter seg som følger:

Av og til fungerer den utmerket, men av og til så er det det reneste detektivarbeidet å finne ut hvilken dør vi skal få opp.... En dag fugerer førerdøra, men da låser den opp alle dører unntatt passasjerdøra foran. Andre dager funker ikke førerdøra, og hvis vi da er heldige så fungerer den på passasjersiden. Da låser den opp alle dører. Noen som har ett tips om hva som feiler bilen? Det er litt irriterende kan man si.....

Skrevet

samma problemet hadde jeg :(

gikk en tur i kirka som ble alt bra! lol

nei en dag var det vekk. og har aldri kommet tilbake.

til nå iallefall ;)

Skrevet

Hadde samme problemet med min galme bil. Da var det i følge verkstedet motorene som begynte å bli litt slitt. Skrudde ut "låsetappen" (den som kommer opp når døren låses opp) og hadde litt olje nedi. Gjentok dette noen ganger og VIPS, alt funket topp! Verd et forsøk i alle fall?!? :D

Skrevet
Hadde samme problemet med min galme bil. Da var det i følge verkstedet motorene som begynte å bli litt slitt. Skrudde ut "låsetappen" (den som kommer opp når døren låses opp) og hadde litt olje nedi. Gjentok dette noen ganger og VIPS, alt funket topp! Verd et forsøk i alle fall?!? :D

Takker. Dette skal prøves ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...