Gå til innhold

Banekjøring med min M3 E30 =)

Jørgen
 Share

Anbefalte innlegg

Har S38B36 i den andre bilen, så har både i pose og sekk.. den halve motoren fungerer bra om dagen syns jeg =) Skal Kjøre Bmwccn treffet ja, men mulig bare med en bil.. rekker ikke få ferdig den andre.. enn hva med deg? kommi no lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har S38B36 i den andre bilen, så har både i pose og sekk.. den halve motoren fungerer bra om dagen syns jeg =) Skal Kjøre Bmwccn treffet ja, men mulig bare med en bil.. rekker ikke få ferdig den andre.. enn hva med deg? kommi no lenger?

Jeg har jo prosjekt-tråd da..Hvis alt går som det skal(som det sikkert ikke gjør),så håper jeg på oppstart i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hjalp mye på momentet og en del på effekten, går mye bedre enn standard i allefall.. men jaggu koster det litt å.. huffe.. effektøkning på ca 25 hk ble det til slutt, men jeg kjører standard eksos nå, blir helt sikkert mer med friere eksos... time will show =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakter i nissan klubben, og dem ble for få.. derfor.. =)

Er dere skarpe i matte eller? er en 4`er halv motor av 6`er? hehe, trodde 6 delt på 2 ble 3 jeg?? mulig jeg tar feil men :twisted:

Var jo en grunn til at det sto "halv" i annførsels tegn da :lol:

Mye igjen på den andre bilen ell? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) Tja, dro den på starteren i går, satse på å fyre den i løpet av helga.. alt elektrisk er ferdig, det samme er det meste under.. få i dashboard, innredning og diverse sveising så.. tror vi drøyer med å bruke den til våren igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...