///frank Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 luring???? http://www.nettavisen.no/bil/article683921.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 hehe.skikkelig luring han der... han har vel tjent gode peng på folk som gidd å sitte i telefon kø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Hehe.. Folk med oppfinnsomhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 JÆVLI BRA.... synd eg ikkje kom på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Er jo nesten samme prosedyre for å ringe STVV.Ringe,sitte å vente i 5 min fordi det er kø,for så å få beskjed om å ringe senere eller legge igjen tlf.nr. Tok 25min før de ringte opp igjen til meg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Haha!! Dit har jeg ringt jo! Synes han virka litt vel positiv til tonede ruter rundt om hahaha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Men man skal fortsatt være litt distre hvis man ringer dit, mener nu jeg. Står jo klart og tydelig på både kontakt-siden og Om-siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 sleiping det det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Syns han bare kan fortsette som før siden det står at det ikke har noe med STVV. å gjøre De som føler at de er blitt lurt kan takke seg selv, når de ikke leser alt på sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 he he vittig. he he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå