LTF Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Hei Noen som vet om jeg MÅ løfte ut motoren for å få skiftet bunnpanne pakning? Noen tips? 91 mod E32 , 735 A Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Det skal gå hvis du bare bruker en motorløfter e.l. og løsner begge motorfestene fra traversen. Da får du motoren høyt nok opp til at du får lirka ut bunnpanna. Men det er tight, og pass på så du ikke løfter bilen opp med motorfestet og evt bøyer torpedoveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oveb Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 takker.. da skal jeg prøve det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oveb Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 takker.. da skal jeg prøve det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 Jeg takker for svar jeg og..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Med motorfeste så mener jeg løfteøyet som sitter i fremkant av motoren. Husk å si fra hvordan det gikk da. Jeg gjorde dette med en E28 med M30 motor, og da gikk det akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 gjorde dette nå netopp på m5 3.8 min. får løftet motoren 8 - 10 cm. da får du lirket den ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå