Gå til innhold

erfaringer med Ireland Enginering? bmw2002.com

ehrnst
 Share

Anbefalte innlegg

Hallois.

Som overskriften sier, er det noen som har erfaringer med IE? www.bmw2002.com

Bestilte en clutchlamell derfra, men har ikke hørt noe siden jeg fikk bekreftelses mail, ikke har de trukket penger, eller svarer på mail.

Lurer litt på hvordan jeg skal gå fram, har lyst til å bestille et annet sted, men det er dumt å plutselig ha betalt for to lammeller, det koster jo penger, så jeg vil nødig betale for to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfaringer derfra. De er ikke så veldig bra.. Du MÅ ringe for at det skal skje noe. Hvis det er første gang man handler fra de, så aksepterer de ikke VISA, bare overføring til deres konto. Dette sier de ikke noe om på siden sin, og de tar heller ikke kontakt med de som bestiller på siden for å nevne det..

Jeg førte over penger og regnet med at nå var alt i orden, men etter at jeg fikk varene (flere måneder etter..), så hadde de også trukket mitt VISA kort.. Måtte mase lenge før de fikk ut finger`n og overførte de tilbake til meg..

Når jeg endelig fikk varene, så manglet det selvsagt noe, men det fikk jeg tilsendt uken etter.

Men de har mange bra produkter.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... da kan du si jeg har sjegget fullt av postkasser allerede. men siden det er første gang jeg handler, og jeg la inn visakort. så kanskje det ikke vil skje noe om jeg ikke ringer - å heller bestiller et annet sted, eller er de så fæle at de venter en stund og så trekker penger fra kortet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...