wheelman Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 hva er egentlig M clubsport?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 En utstyrspakke man kunne velge til sin E46. Den inneholdt M-pakken utvendig med ekstra splitter i fronten og en vinge bak. Andre innstegslister, sportstoler i skinn/alcantre mm Du fikk dem kun i noen farger bl.a estoril, svart og ett par andre, men det er sikkert andre som har mer greie på dette enn meg.. Bilde av vingen bak: Frongfanger med splitter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 ok nå ble jeg litt smartere:) men har sett en del e36 med clubsport emblemer... da er jo det ganske tett viss e36 ikke kom med dette alternativet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 carbonsvart og estorilblå iallfall ja.. ikke sett andre farger tror jeg.. Clubsport-pakken inneholder: Sports Seat M Style Upholstery M Sports Steering Wheel Alu Black Cube Inserts Anthracite Headlining "Clubsport" Threshold Plates Acustic Package (special air filter + reduced sound deadening) M Aerodynamic Package M Wheels Type 135M - M Wheels Type 71 High Gloss Shadow Line Sports Suspension Special Headlight Shell M Footrest M Gear Shift Knob Quickshift Gearlever Special Rear Exhaust Pipes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Fins sånne innstegslister til E36.. men om det er noe annet Clubsport ved de, er jeg uhusikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Det kom vel ingen e36 clubsport? Er no rieger oppfinnelse sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Nei, det gjorde det ikke, men det er mulig noen har forvekslet med 318i class II stylingen. Der står det BMW Internasional Motorsport på sidelistene istedenfor M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Clubsport pakken kunne bestilles med E36 coupe også, men kun fra -97 og ut. Forholsvis sjeldne. Inneholder i prinsipp samme utstyr som E46. Se link for en bilder: http://www.mobile.de/SIDhIF2I35twgZ-kBM ... 222154735& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet September 14, 2006 Forfatter Share Skrevet September 14, 2006 da ble jeg litt klokere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå