sammigun Skrevet August 24, 2006 Skrevet August 24, 2006 Var meninga å sette dette i min 525i bruksbil, men er så fornøyd med den 2.8'en som står i at jeg rett og slett ikke gidder å bytte. Kommer fra en 1986 mod original M535i. Km.stand på motor er ca 190.000. Den bruker ikke vann eller olje, og er komplett med unntak av dynamo og oljekjøler. Ellers følger alt annet med, bl.a. lmm, styresentral, ledningsnett, radiator osv..... Prisant. SOLGT Og om noen skulle sitte med en plan om å bygge om en E28 som har tromler bak, så har jeg også komplette lenkearmer framme og bak med overhalte calipere og det som trengs for å få på bremser fra en M535i...
sammigun Skrevet August 24, 2006 Forfatter Skrevet August 24, 2006 Jeg har en diff liggendes også fra samme bil, men planen var å bruke denne på mitt Schulz prosjekt, menhhhhhhh...........
sammigun Skrevet August 26, 2006 Forfatter Skrevet August 26, 2006 Har endret litt på annonsen..... Ved interesse ring meg gjerne på 92443014, så kan vi nok alltids komme frem til en grei løsning.
sammigun Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Da har jeg mottatt ett bud på motor og gir som jeg er greit fornøyd med, og setter da en "SOLGT med forbehold" på dette....
Radial Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 Event. interessert i å selge girkassa+ traværs for seg selv? Løs clutchkåpe?
sammigun Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 Interessen er notert, men både motor og gir er holdt av og "solgt" frem til mandag. Om jeg da fortsatt skulle ha det, så kan vi jo snakke nærmere om det. Men det er ikk løs clutchkåpe.
kikka Skrevet September 3, 2006 Skrevet September 3, 2006 Hei! Pris på diffen? Hva er utvekslingen på den?
sammigun Skrevet September 3, 2006 Forfatter Skrevet September 3, 2006 Mørkt på kvelden for tiden, så er ikke helt lett for meg å se, men mener det skal være 3,07 utveksling på den... Går ikke under 3000....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå