Mirakulix Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Fikk sms ifra en kar på Mo i rana, om Bmw treff i sandnessjøen. Noen som skal? Lørdag 2.sept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 Det stemmer det 2. September - Pusse og utstillingstref http://www.bmwccn.no/nordland/html/rammer/ramme_terminliste.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 24, 2006 Forfatter Share Skrevet August 24, 2006 Hvem er du Aroid? Ser du er ifra Mosjøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 jeg kommer i fra Brønnøysund. Men no har jeg flyttet til Mosjøen for ca. 2 mnd siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carmacoma Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Fikk sms ifra en kar på Mo i rana, om Bmw treff i sandnessjøen.Noen som skal? Lørdag 2.sept hmm... tror jeg skal ta turen hvis det er åpent for andre enn bare medlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 det er åpent for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carmacoma Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 wow, raskt svar ok, da kommer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Jeg er ikke medlem selv. Men skal jaggu ta meg en turen å knipse litt bilder men har ikke kommet noe program over lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carmacoma Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Lørdag 2. september Pusse og utstillings-treff i Sandnessjøen Oppmøte kl. 12:00 ved Shell-stasjonen. Program: Autoslalåm m/tidtaking. Utstilling Premiering Sosialt(bespisning) Både medlemmer og ikke-medlemmer er velkommen! (Vil du bli medlem i BMW CCN, da har du mulighet å bli det denne dagen). sakset fra http://www.bmwccn.no/nordland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Hvilken shellstasjon er det snakk om? den i Mosjøen? Noen som vet hvor i Sandnessjøen det skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carmacoma Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Treffet er jo i sandnessjøen, så det er bensinstasjonen som ligger med en gang du kommer til sandnessjøen , sandnes heter vel stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Okei. Noen som kommer kjørende Sør ifra da? Så venter jeg i Mosjøen. starter vel 10:30 ifra Mosjøen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carmacoma Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Mulig jeg kjører samme vei, men kan hende jeg starter fra nesna. Men henger meg på hvis d blir fra mosjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Starter opp igjen denne. Er det noen som skal på årets treff i Sandnessjøen, førstkommende lørdag? Vurderer å dra selv med noen kompiser, tenkte å kjøre nedover rv17 og hekte meg på samlingen av biler som starter fra mo kl 09.00 Mer info http://www.bmwccn.no/nordland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå