///Martin Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Hvor EKSAKT skal ///M-emblene stå på bagasjelokket??????Jeg har akkuat bestillt meg nye og blanke ///M-emblem. Men etter at jeg tok og polerte bagasjelokket vet jeg ikker 100% hvor emblemet skal stå!!!FU DER MED ///M3 e30 må måle det opp og fortelle meg det!!!!!!>Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 En liten perfeksjonist ute å går Jeg synst emblemene henger forskjellig på nesten alle M3er så noe fasit kan ikke jeg gi deg,prøvde selv å finne det ut når jeg kjøpte nye men det endte opp med at jeg satte det der jeg synst det passet best: Ikke lett å se noe fra dette bilde men det var det eneste jeg hadde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Bruk "linjene" på baklyktene å sikte etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 Det står beskrevet i TIS mest sannsynlig. Der står det hverfall alle må i mm for hvor "330Ci" merket mitt skal festes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet August 25, 2006 Forfatter Share Skrevet August 25, 2006 Taak for tipsa!Men hva er TIS?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 TIS= Teknische Information system. Jeg skal se etter på PC'n i garasjen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Her ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Jeg finner ikke dette beskrevet for e30 på tis. Rart.. er sikkert der. på f.eks e36 er det jo veldig lett å finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 ///M-blemer? bløt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå