Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er meget interessert i en "riktig" M30. Men har ikke økonomi til å legge ut alt for mye på dette p.t. Men dersom du kan tenkes å være interessert i en innbyttebil som mellomlegg, så kan det kanskje realiseres for oss begge?

Se på http://www.bmwccn.no/hordaland/medlemmer/hei/hei.htm

for mine biler. De er begge for salg.

E30'en går billig - den er EU godkjent til neste år, men en overivrig tjenestemann i Lindås presterte å rekvirere kontroll hos biltullsynet fordi jeg hadde dårlig jording på høyre nærlys. Sannsynligvis blir den da plukket fra hverandre (udokumentert senkesett, sotede lykter, slitte styrekuler m.m.)

Men samtidig har den gått overraskende bra ( http://www.bmwccn.no/hordaland/resultat ... bmwcup.htm - nr. 2 :wink:) og kan være et utgangspunkt for videre bygg, - ellers så er den delebil.

E32'en er annonsert både på Kjøp & salg her, og her:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1260314

Dersom den er aktuell i innbytte, senker jeg gjerne prisen til under 90.000 for en E30 M3 :D

Kontakt meg på haakern@gmail.com

Skrevet

Bilen er vell så og si solgt,er en som har vært å sett og prøvekjørt,han venter bare på penger fra ett boligsalg så kommer han å henter den,trolig på fredag! Og innbytte i E32en er desverre ikke aktuelt! Beklager!

Skrevet

kjipt detta da.. hadde ikke solgt den jg.. som du sier er en gutte drøm.. bra bevart er den oxo.. likte inni.. var som ny nesten jo... hehe..

Skrevet

Takker! Ja det er ikke tvil om at det er kjipt!! Kommer sikkert til å angre meg i hjæl!! Men det er jo økonomien som bestemmer!

Men det har vertfall vært en STOR fornøyelse å eige en slik bil,utrolig gøy når du kommer ut fra f.eks butikken og det står folk å kikker og slår av en bmw-prat :D Får sjokkerende mye oppmerksomhet,ikke misforstå,var ikke derfor jeg kjøpte 8) Men det er jo gøy da :P

Skrevet
Bilen er vell så og si solgt,er en som har vært å sett og prøvekjørt,han venter bare på penger fra ett boligsalg så kommer han å henter den,trolig på fredag! Og innbytte i E32en er desverre ikke aktuelt! Beklager!

Helt iorden :) Kondolerer med salget! Hadde heller ikke klart å selge en slik bil uten stor fare for langvarige depresjoner i etterkant :wink:

Skrevet
Så Ingar blei heilt propell eller?

Hehe ja han ble helt propell!! Snakket med han sist igår,dagene er vist ubeskrivlig lange :lol: Tror han gleder seg fælt til å hente bilen! Litt blanda følelser her i gården kan du si... kjipt å selge guttedrømmen bare for å betale ned på boliglånet!! Fare for at jeg må ha meg en 325i med pustehjelp som plaster på såret :P Ble enda mer gira etter voss på lørdag!!

Skrevet

Ahhh, du kommer til å angre som en hund!!

Jeg holder også på med et ufrivillig salg her.. Det er med mildt sagt blandede følelser, men det ser ut som fornuften vinner.. Kan ikke la denne stå utendørs i vinter

cnv0096cf1.jpg

Edit: R Andersen Endret bildet ditt så det ble stort :)

Skrevet

Jeg holder også på med et ufrivillig salg her.. Det er med mildt sagt blandede følelser, men det ser ut som fornuften vinner.. Kan ikke la denne stå utendørs i vinter

...

Er den der til salgs? Kan jeg få kjøpe?!?!?!!!! :D

Skrevet

...

Er den der til salgs? Kan jeg få kjøpe?!?!?!!!! :D

Hands off! Denne blir betalt i morgen! ;) Sorry for off-topic Øystein, håper du får solgt M3'n smertefritt. Du får si ifra hvis du enda er interessert i IS'n, skal lage en god pris til deg siden vi har prata så mye om det :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...