Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2006 Hehe Ja det er fare for at jeg kommer til å angre fælt på dette!! Men man må jo ha tak over hodet også! er jo så jæ.. dyrt med leilighet!! Men men jeg har vertfall hatt gleden av å eigd en
MpA Skrevet Oktober 4, 2006 Skrevet Oktober 4, 2006 huff, sukker med tungt hjerte, virkelig.. jeg hadde gjort ALT i helle verden for en sånn bil satan.. min respekt har du, be strong!
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Ja ikveld blir gullet hentet av sin nye eiger huff og huff...
Jørgen Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Føler med deg.. hadde aldri i verden klart å solgt min.. ble gjeldslave selv i dag, så da gjenstår det å se hvor hardt det blir å betale på alt, ser problemet ditt for å si det sånn.. uansett, lykke til med bolig =)
R Andersen Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Ja ikveld blir gullet hentet av sin nye eiger huff og huff... Ser ut som en bra dag å selge fine E30 M3`r på.. Kl 1800 kommer det en å henter min også!
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Ja ikveld blir gullet hentet av sin nye eiger huff og huff... Ser ut som en bra dag å selge fine E30 M3`r på.. Kl 1800 kommer det en å henter min også! Det er vell aldrig en bra dag når man seller en fin E30 M3 (bortsett fra for han som kjøper da ) Men men en kan ikke bare gjøre som man vill.. hadde jeg gjort det så hadde jeg sansynligvis bodd i en campingvogn og beholdt bilen Men vi får se hva som dukker opp,ny E30 blir det garantert!!
jødahl Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Du er ikke interessert i å bytte mot en Subaru Impreza WRX?
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2006 Er nok litt sent ute nå,om under 2timer er bilen solgt Og grunnen er jo at jeg trenger penger så det hadde jo ikke vært så gunstig å bytte med en wrx da Med mindre vi snakker rent bytte,hehe
Espen M33 Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Ja ikveld blir gullet hentet av sin nye eiger huff og huff... Ser ut som en bra dag å selge fine E30 M3`r på.. Kl 1800 kommer det en å henter min også! Hvilken av dem er det som ryker? Synest det er ille nok at 325èn dro sin vei i går jeg..
R Andersen Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 Hvilken av dem er det som ryker? Synest det er ille nok at 325èn dro sin vei i går jeg.. Den orginale forsvant. Det var en som skulle ha den, så da hadde jeg ingen valg.. Var litt kjipt å se bilen kjøre av gårde, men det finnes heldigvis mange gromme biler på markedet! Noen som vet om en strøken M3 GT til salgs? Tydelig ett marked for fine orginale BMW`r..
Espen M33 Skrevet Oktober 6, 2006 Skrevet Oktober 6, 2006 E30 i god stand er, og kommer til å forbli populære biler. Ikke rart, så pen som de er E36 M3 Gt i strøken tilstand finner du i Tyskland, men de strøkne koster selvfølgelig litt mer enn de halvstrøkne. De er vel gjerne verdt det også!
Espen|3k Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Trist at alle disse bilene har blitt solgt på en måte hehe, likte denne godt, og Raymonds, og Espens 325, jeg hadde hatt store psykiske problemer hvis jeg skulle solgt de bilene, sikkert i likhet med dere Offamei, gleder meg no vannvittig til min første E30 M3, som jeg håper er min neste bil, om kanskje tre år når jeg begynner å jobbe, tenker på det hver bidige dag
R Andersen Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Det virker som både Espen og min bil har kommet i gode hender, så de kommer nok til å holde seg i bra stand i årene som kommer!
Espen M33 Skrevet Oktober 10, 2006 Skrevet Oktober 10, 2006 Det virker som både Espen og min bil har kommet i gode hender, så de kommer nok til å holde seg i bra stand i årene som kommer! Ja, det er jo en slags trøst det Tror nok at mesteparten av de som kjøper E30 av den type som min 325i og din (og Øystein`s) M3 er, er folk som har tenkt å ta vare på dem. De som skal ha seg en herjebil vil nok stort sett se seg om etter rimeligere alternativ. Entusiaster vet hva de skal ha og er ofte villige til å betale for det.
Anbefalte innlegg