gaasen Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 hvis du ser på slutten av gaasen sitt inlegg så står det jo______ Geir men en annen ting, hvem stiller opp på konkuranse med en bil og blir av bildet av max power osv når en bil ikke er ferdig? De som blir masa på av maxpower var en del fram og tilbake vedr. forside og flere blader i Norge. Men skulle sikkert ha venta til sommern 07.. blir litt utålmodig etter ett stort år med bygging
E46Hazey Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Har ikke på noen måte prøvd å skjule min identitet. Jeg heter Geir Aasen. Så er den diskusjonen lagt død.Jeg er ikke eier eller ansatt i automote, men Sivert som driver bedriften og som jeg har automotecabben sammen med gjør det og han er den kompisen jeg henger mest med for tiden. Og jeg er med å skrur en del på verkstedet. Har kjennskap til mesteparten av det som skjer på verkstedet og desverre blir jeg fort provosert når det kommer tåpelige innlegg uten å ha noen kjennskap til omgivelsene. Syns selvfølgelig karen skal få bilen sin og alle skulle gjerne hatt bilen sin på dagen. Men det er masse ting som spiller inn. Automote har bl.a. avtale med Svinsås auto og at de må ta masse av deres biler. (skader osv). Sivert har en del andre prosjekter med egne biler, cabben tar tid og det er kun 1 mann ansatt. Så det er masse som teller inn her. Men Ole vil ha lakkert bilen der og da blir det sånn. Det tar desverre tid. Tror det er en del på forumet her som har montert riegerfanger og satt på øyelokk og tror at det ikke tar lengre tid å gjøre dette enn å bygge om en bil fullstendig sånn som dette.. Jeg bemerker at jeg svarer fra min personlige mening og ikke automotes mening. Hva er denne automotecabben du maser om? er den spesielt pen? er den spesielt rask?
gaasen Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Og automotecabben er ikke ferdig enda. Hvis vedkommende som så på bilen ikke klarte å se det. Er han en rimelig sjalu kar. Geir Aasen (26) har ikke sovet siden onsdag for å få bilen ferdig til messen. Ferdig til messen, er ikke etter mine øyne nødvedigvis ferdigbygd bil. Vi skrudde i tre dager til vi syntes bilen var presentabel for messa. Men den blir ikke helt ferdig før til sommer(forhåpentligvis). Er mulig hun har sitert meg feil også, husker ikke hvilke ord jeg brukte. ikke att det har noe å si.
gaasen Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Har ikke på noen måte prøvd å skjule min identitet. Jeg heter Geir Aasen. Så er den diskusjonen lagt død.Jeg er ikke eier eller ansatt i automote, men Sivert som driver bedriften og som jeg har automotecabben sammen med gjør det og han er den kompisen jeg henger mest med for tiden. Og jeg er med å skrur en del på verkstedet. Har kjennskap til mesteparten av det som skjer på verkstedet og desverre blir jeg fort provosert når det kommer tåpelige innlegg uten å ha noen kjennskap til omgivelsene. Syns selvfølgelig karen skal få bilen sin og alle skulle gjerne hatt bilen sin på dagen. Men det er masse ting som spiller inn. Automote har bl.a. avtale med Svinsås auto og at de må ta masse av deres biler. (skader osv). Sivert har en del andre prosjekter med egne biler, cabben tar tid og det er kun 1 mann ansatt. Så det er masse som teller inn her. Men Ole vil ha lakkert bilen der og da blir det sånn. Det tar desverre tid. Tror det er en del på forumet her som har montert riegerfanger og satt på øyelokk og tror at det ikke tar lengre tid å gjøre dette enn å bygge om en bil fullstendig sånn som dette.. Jeg bemerker at jeg svarer fra min personlige mening og ikke automotes mening. Hva er denne automotecabben du maser om? er den spesielt pen? er den spesielt rask? Er opp til hver enkelt å mene om bilen er pen eller ikke. Den er ikke laget for rundetider, men den har en motor som skal ha ca 350 hk.. Men det får bremsinga vise. Er ikke ute etter at folk skal like bilen, det bryr meg fint lite. Men liker best konstruktiv kritikk. Rekner med det er ting å sette fingra på deres biler å.
gaasen Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 http://www.nordmoregatebilklubb.com/bil ... =96&pos=53
E46Hazey Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Om jeg skal si hva jeg mener, så hører de speilene hjemme på en turbocivic eller noe i den stilen, synes også de baksetene så alt for høye ut, bortsett fra det kan jeg sikkert skjønne at folk synes det er en fet bil, det er bare ikke min stil , jeg liker en clean look.
gaasen Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Om jeg skal si hva jeg mener, så hører de speilene hjemme på en turbocivic eller noe i den stilen, synes også de baksetene så alt for høye ut, bortsett fra det kan jeg sikkert skjønne at folk synes det er en fet bil, det er bare ikke min stil , jeg liker en clean look. En slik mening står meg i respekt. Er ikke en bil etter alles smak og det er ingen tvil om at det er overdrevet på enkelte områder. Det er en bil som vi funnet den "looken" vi synes er maks. Personlig liker jeg speila godt, men vet det er mange som ikke liker de. De er sære. Baksetene går ikke lenger ned, de ser kanskje litt høye ut på bildet bakfra. Som sagt alle får ha sin mening om bilen.
Rotty Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Hvis ikke så får jeg sikkert gnidd det inn her på forumet Hehe ja det kan du skrive under på (NHF)
BreitBau Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Skulle gjerne ha lakkert hos automote, men når stylingkompaniet i sverige gjør samme jobben for 2/3dels pris er det en enkel avgjørelse.
Rotty Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Men blir resultatet det samme? Mange flinke lakkere der ute og det finnes bestandig noen som er bedre en andre. det er vel kroner å øre det står i.
Ole@Automote Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 blir det gjort noe med motoren? Blir ikke gjort noe med motoren nei
DarkTower Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Men blir resultatet det samme? Mange flinke lakkere der ute og det finnes bestandig noen som er bedre en andre. det er vel kroner å øre det står i. Hehe, ja, det er bestandig noen som er flinkere enn andre og takk gud for det!
gaasen Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Skulle gjerne ha lakkert hos automote, men når stylingkompaniet i sverige gjør samme jobben for 2/3dels pris er det en enkel avgjørelse. Hvor holder disse karene til og hvilken pris må en rekne med for ei hellakkering der? Gira på å få sprøyta en bil til sommern og er ut etter bra resultat uten at prisen blir helt sinsyk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå