|Hitman Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Hadde E-30 som jeg trodde foringer og hjullager var gåene. BMW solgt og så krasjet av ny eier, så har da følgende som vil bli kvitt: 2xBilstein Hjullagere bak, BMW E-30/E-36 med låseringer. Ubrukt, kjøpt på GS for 1000kr. Selges halv pris. 2xForinger bak. Kjøpt på Brennes for 530kr. Selges halv pris. Har også to 8" Biltema Woofere, nesten ubrukt. 500kr ny, selger halv pris. Reply eller PM om interessert |Hit Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 du har vell ikke tilfeldigvis bærebru v. bak til e36? kjører rundt uten låsering på lageret mitt da nedskjøringen til ringen i brue er ødelagt! ouch... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Børresen Posted August 26, 2006 Share Posted August 26, 2006 passer hjullagrene til hvilken som helst e30? skulle hatt til ene siden bak på min da det begynner å bli litt slitt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Hitman Posted August 26, 2006 Author Share Posted August 26, 2006 Hjullagrene passer ikke 325i/e etc, men 316, 316i, 318i og 320i. Dette skal også gjelde for E-36. Foringene er de som holder bærebrua til karrosseriet. Disse passer kun E-30! Selges desverre ikke enkeltvis.. //Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts