tkalkvik Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Hei. Jeg har akkurat bytta litt deler i min BMW 525i (Hvit, E34, 1988) Etter dette sitter jeg nå med en trimchip av ukjent merke som har fungert i min bil lenge. Nummeret på chipen er 1 267 355 705. De som kjenner til denne chipen sier at den øker momentkurven drastisk på lavt turtall og øker hestekrefter fra 10-18 hestekrefter. Om du er innteresert i og kjøpe eller bytte i andre deler som kan passe min bil. ta kontakt, jeg biter ikke. PS: Jeg testa chipen for en time siden og den funka uten problem. ligger nå i en antistatisk boks. Hilsen Truls . mob: 45220117 Mail: modena@chelo.no
jumpin Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Pris ja? hadde passet bra i min 89 modell den der da....
tkalkvik Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Nummer på chip og hjerne er nok forskjellig. Det er en eprom av merket amd som har det nummeret som står i annonnsen. Jeg har ikke mye greie på det, men har noen delebil ønsker jeg meg baklykter til min bimmer eller annet morro. Evt kom med priforslag til meg
tkalkvik Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Bilbølla i mo har handlet..så da er det ikke noen chip til salgs hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå