Gå til innhold

besstilling fre koed! blir dette rett pris?|

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! lurer på om dette blir den rette prisen/så å si rette prisen for å ha oakken hjem på døra..? eff anlegget jeg skal kjøpe koster ca2900dkk.. la det i handlekurven og d kostet 3277kr totalt.. så la jeg den i ChrzZ sin FLOTTE kalkulator, og prisen ble 4723.. er dette summen jeg må betale totalt? eller kommer d noe extra fra TNT?eventult hvor mye?

Skrevet

Det er den totale prisen.

du ser jo i regnestykket i kalkulatoren at det tas med gebyrer fra TNT, samt fortollingsgebyr ifra *Postens godsterminal for utenlandspakker*.

Samt: setter pris på at du liker kalkisen ;)

Skrevet

ja så d sto nå greier fra tnt der.. men har hørt at noen har fått faktura fra TNT i ettertid om noe fortolling eller frakt greier..?? jess kalkisn var knall:D

Skrevet

Ja, tingen er:

Du betaler på koed.dk:

dansk pris + frakt

---

Du får varene på døren

---

Noen uker (1-2-3uker) etter du har mottatt varene, så får du en faktura fra TNT. Denne lyder på: MVA + TNT-gebyr + fortollingsgebyr.

Dvs, du betaler fortsatt den samme TOTALPRISEN som du får i kalkisen, men tingen er at du må betale dele+frakt og alt det andre hver for seg. Må da huske på å ikke drikke opp pengene i mellomtiden ;)

Grunnen til dem gjør det slik, er at TNT forskuddsbetaler MVA-en for deg. Derfor fakturerer dem deg i ettertid, samt tar et lite gebyr for det.

Skrevet

åhh.. skjønner.. så på eff anlegg på motor technik og di tok 5200 for eksos anlegget på døra.. da sparer jeg jo 4-500 kr på danmark da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...