R.E.H Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 hei! lurer på om dette blir den rette prisen/så å si rette prisen for å ha oakken hjem på døra..? eff anlegget jeg skal kjøpe koster ca2900dkk.. la det i handlekurven og d kostet 3277kr totalt.. så la jeg den i ChrzZ sin FLOTTE kalkulator, og prisen ble 4723.. er dette summen jeg må betale totalt? eller kommer d noe extra fra TNT?eventult hvor mye?
ChrZZ Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Det er den totale prisen. du ser jo i regnestykket i kalkulatoren at det tas med gebyrer fra TNT, samt fortollingsgebyr ifra *Postens godsterminal for utenlandspakker*. Samt: setter pris på at du liker kalkisen
R.E.H Skrevet August 26, 2006 Forfatter Skrevet August 26, 2006 ja så d sto nå greier fra tnt der.. men har hørt at noen har fått faktura fra TNT i ettertid om noe fortolling eller frakt greier..?? jess kalkisn var knall:D
ChrZZ Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Ja, tingen er: Du betaler på koed.dk: dansk pris + frakt --- Du får varene på døren --- Noen uker (1-2-3uker) etter du har mottatt varene, så får du en faktura fra TNT. Denne lyder på: MVA + TNT-gebyr + fortollingsgebyr. Dvs, du betaler fortsatt den samme TOTALPRISEN som du får i kalkisen, men tingen er at du må betale dele+frakt og alt det andre hver for seg. Må da huske på å ikke drikke opp pengene i mellomtiden Grunnen til dem gjør det slik, er at TNT forskuddsbetaler MVA-en for deg. Derfor fakturerer dem deg i ettertid, samt tar et lite gebyr for det.
R.E.H Skrevet August 26, 2006 Forfatter Skrevet August 26, 2006 åhh.. skjønner.. så på eff anlegg på motor technik og di tok 5200 for eksos anlegget på døra.. da sparer jeg jo 4-500 kr på danmark da:D
ALPINA-B6 3.5 Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Hva er dette forenkalkulator det er prat på ? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå