ViBe^ Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Fikk fikset en liten snutt idag! Har 3 gir forbi begge gangene Blir bestilt en lyddemper til på mandag http://media.putfile.com/BMW-e30-M50B25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Fin film... fin lyd og ikke minst flott landskap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Fin film... fin lyd og ikke minst flott landskap... Ja sånt landskap skal dere vell lete lenge etter på østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Endelig Blir bra med en liten lydemper ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 fin bil! meget fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Fin film... fin lyd og ikke minst flott landskap... Ja sånt landskap skal dere vell lete lenge etter på østlandet He he får ta deg en tur over Norefjell/ Eggedal da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 27, 2006 Forfatter Share Skrevet August 27, 2006 Satser på lyden blir passe med en liiten demper ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Jævli feit lyd da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Fet lyd! Neste film vil jeg se litt mindre gradevinkel på pedalen til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Hehe Tenkte jeg skulle ta det litt forsikti nå i starten siden motoren har stått i 8 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 SÅ forsiktig trenger man ikke være. Bare sørg for en lang og god warmup og dra den forsiktig og forsiktig. Da jeg bytta motor i min hadde motoren stått i 4 (!) år. Var litt skeptisk selv. Men nå er den villig på 6000rpm daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 SÅ forsiktig trenger man ikke være. Bare sørg for en lang og god warmup og dra den forsiktig og forsiktig. Da jeg bytta motor i min hadde motoren stått i 4 (!) år. Var litt skeptisk selv. Men nå er den villig på 6000rpm daglig Hehe! Ja, men på filmen der var den knapt gått 2 mil så da er det best å ta det rolig, men herregud, noen mil til nå så kan det maatest på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Fin film... fin lyd og ikke minst flott landskap... Ja sånt landskap skal dere vell lete lenge etter på østlandet detr er jo i follestadalen i ørsta kommune.såg kjent ut er det ikke det ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Heelt riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 herli lyd, ingenting er finere en 6er lydn til bmw....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå