NSS Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 -Ved akserasjon så hakker motoren til som at den ikke skulle fått bensin et lite brøkdels sekund(bensinfilter? bensinpumpe?) -Ved 75-78km/t(også så vidt ved 60km/t og ca 120kmt) kommer en liten ule lyd fra bakstillingen uansett gir eller i fri, men kun i visse hastigheter altså. Takk for alle hjelp/tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 -Ved akserasjon så hakker motoren til som at den ikke skulle fått bensin et lite brøkdels sekund(bensinfilter? bensinpumpe?) Henger meg på.. Samma prob her! Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Angående "hakking".. Skjer dette bare når bilen er kald? Da hiver jeg meg også på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Er mest ille når den er kald, ja.. Noen ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 jeg også hiver meg på dette.. var akkurat og skulle kjøre meg en tur. men så begynte den å "hakke" så da reiste jeg like så godt bare hemmat igjen og parkerte bilfilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Kan jo hende det vil hjelpe med noe så enkelt som nye plugger, skal gjøre et forsøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Ser ut som det er flere som har dette.. Noen som har kommi frem til en løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Nå har jeg gått gjennom luft-filter + ALT av luft-slanger og tetta en slange det var høl i.. Så nå går bilen helt fint på tomgang osv(den gikk ujevnt på tomgang også før).. Men hva er feil med at den "hakker" seg opp til 3k RPM? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Har byttet 2 bensinpumper på E34 pga tilfeller som dere nevner, men bare slik at det er sagt: Jeg har også byttet LMM på flere pga samme symptom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Dvs, du tror det er bensinpumpa? Hvordan kan jeg sjekke det osv? Dyrt? etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tithead Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 har hørt fleire som har klaget på dette, har hørt at det kan vere pga et drivstoffkutt system på injectionbiler som napper litt... ** **må gjøre det klart at jeg ikke har peiling og at dette kan vere vås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Da spør jeg, er dette dyrt og fikse? ;p (hvis det selfølgelig er det) - Tenker litt på det Pedi sa også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Dvs, du tror det er bensinpumpa? Hvordan kan jeg sjekke det osv? Dyrt? etc. Liker ikke å tro når det er feilsøking, men det kan feks. være bensinpumpa. Litt vanskelig å sjekke når en gjerne ikke har tilgang på utstyyr osv. Enkleste er å få tak i en brukt og prøve. Pris for ny? aner ikke, men har solgt brukte i "bøtter å spann" for en 1000-lapp jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Jeg hadde "hakking" inntil motoren ble varm. Årsaken var at mikrobryteren under spjeldhuset ikke fungerte fordi den var full av olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå