Dr_S Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Org. speiler og pre-facelift grill med holder (lakkerte lagunegrønn), 4 eiket skinnratt med airbag, org baklykter og org M3 hekkinnsats (lakkert blå) selges. Delene befinner seg i Tønsberg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aUDUN` Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Kunne jeg fått m3 innsatsen? da hadde du vert snill ass! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Har litt lyst på på M3 innsatsen jeg også Link to comment Share on other sites More sharing options...
aUDUN` Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 ja, håpa han har 2.. då kan me få kversinn!!! hehehehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted August 27, 2006 Author Share Posted August 27, 2006 Sånn til info så passer innsatsen KUN M-tech/M3 bakfanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claus Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Hva skal du ha for rattet pre-facelift grill? Og jeg er forøvrig interessert i ferdig lakker styling til bilen, har selv lagunegrønn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts