Gå til innhold

S: Lekker 97mod e39 528iAT Varebil * SOLGT!!!!*


Sagen
 Share

Anbefalte innlegg

Ny pris 130000,-!!

Med tungt hjerte, setter jeg nå bilen min til salgs. Har flyttet til Oslo for å jobbe, og trenger da ikke bil nå.

Dette er en utrolig herlig kjøremaskin, og motoren er veldig behagelig å kjøre. Har power der om du trenger den. Og kombinasjonen med den motoren og steptronic er bare en drøm. Faktisk veldig rimelig å forsikre. Betaler mindre på denne, enn på min forrige VW Passat 1,9 TDI. Varebiler som dette får man jo heller ikke registrert nye lenger, etter de nye reglene. Den holder denne seg bra i verdi, da man etterhvert kan sette i bakseter.

Bilen har hatt to eldre eiere, pluss meg. Veldig pent kjørt, og for det aller meste langkjørt. Den ble importert 10.01.2001. Bakseter, nakkestøtter og slikt følger med. Har gått 174500 km. Prisen er satt til 135 000 kr. Mulighet for avslag ved kjapp avgjørelse.

Bilen har hvite blinkers foran og på sidene, samt helrøde baklykter. Ruller på RH's Schnitzer-look felger 18x8. Dekk er Nankang NS II. 225 foran og 245 bak. Nye dekk i våres, og veldig godt mønster. Passer veldig godt på bilen, og sporer nesten ikke i det hele tatt. Vinterhjul på 15" org BMW-felg, med piggdekk Continental 205/65-15 (holder en sesong til). Ettermontert Demon-Eyes, som sammen med xenon-look pærene gir en utrolig fet look. Alle ruter utenom frontrute er lagt film på av en proff. 5% fom baksete og bak, 35% på framsete. Senket foran med 40-fjærer. Har luftfjæring bak som justerer seg automatisk. Begge luftbelgene bak ble skiftet i vår. Nettopp skiftet olje(Mobil 1) og oljefilter. Montert KN-luftfilter som gir herlig lyd (org.filter medfølger). Bensinpumpe byttet i august. EU-godkjent 2005. Hadde også Inspeksjon II høsten 2005. Kvitteringer medfølger for det som er gjort med bilen. Følger også med en stor pioneer aktiv sub inkl alle kabler. Trenger bare koble den til i bagasjerommet, og trenger ikke trekke kabler.

Noen småmerker i bak og forfanger, som forrige eier har prøvd å fikse på :o) Kom aldri så langt som å fikse dette. Er også en liten bulk på ca 7-8 cm under venstre baklykt. Bilen er 99% rustfri, med unntak av det vanlige rustproblemet i falsen på bagasjelokket.

Av utstyr kan følgende nevnes:

Steptronic

Cruisekontroll

Sorte skinn Comfortseter (beste setene jeg har sittet i)

Tre-interiør (ganske mørkt og faktisk pent)

Automatisk nivåregulering bak. (helt genialt)

Org BMW-telefon med rattbetjening

ASC (antispinn)

Stor kjørecomputer

Multifunksjonsratt

Avtagbart hengerfeste

El lukking på bakluke

Bagasjetrekk med rollo

Tøymatter

med mer...

Bilen står i Oslo nå. Ring eller mail for videre info.

mob 40230082

mail erik.sagen@online.no

(interiørbilder kommer i morgen)

IMG_0913.JPG

IMG_0912.JPG

IMG_0911.JPG

IMG_0914.JPG

IMG_0915.JPG

IMG_0918.JPG

IMG_0919.JPG

IMG_0920.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Synes det gav en veldig fin effekt :) De lyser MASSE! Vurderte å ettermontere xenon, men kom aldri så langt....

Jeg har xenon originalt i nærlys og monterte i tillegg et 50w xenon kit fra dybvik i fjernlysene! Ble SINNSYKT bra lys! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...