skiern Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Som topic sier. Noen som veit hvor jeg får kjøpt Philips Blue Vision pærer til grøftelyktene til en E46? (HB4)
ChrZZ Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Mekonomen? Eller omtrent alle andre steder hvor de selger pærer til bil? (biltema, torshov, etc)
skiern Skrevet August 27, 2006 Forfatter Skrevet August 27, 2006 Sjekket nettsidene til disse, men kunne ikke finne noe der. Får undersøke litt nærmere. Noen som har sett disse i "real life"? Ser det bra ut, eller er det som de jalla-pærene man kan få kjøpt på biltema som ikke lyser blått/lysere i det hele tatt?
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Anbefalere dere å ikke kjøpe blue vision pærene. De reklamere med bra lys men det er helt revva! Ikke ser du en dritt på våt og mørk høstasfalt og så lyser de dårlig på snøen også. Gå heller før pærer som lyser sychohvitt
skiern Skrevet August 27, 2006 Forfatter Skrevet August 27, 2006 Anbefalere dere å ikke kjøpe blue vision pærene. De reklamere med bra lys men det er helt revva! Ikke ser du en dritt på våt og mørk høstasfalt og så lyser de dårlig på snøen også. Gå heller før pærer som lyser sychohvitt Bryr meg ikke så mye om det lyser bra siden jeg skal ha de i grøftelysa. Men lyser de blåaktig, ligner de på xenon?
BalleKnalle Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Kjøp heller Philips VisionPlus pærene, ble best i test hos Naf Motor for ikke så alt for lenge siden. De pærene lyste både lenger og bedre enn konkurentene. Selges vel på Shell stasjoner osv.... Koster vel ca 450 for et par H4 tror jeg..
j0lle Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Philips VisionPlus 247,50 / 407,80 @ http://www.bilmateriell.no/abnews/templ ... ?a=114&z=2
Kenzuke Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Jeg har prøvd Phillips sine BlueVision på grøftelysa på min e34 (H1) Å de var akkurat like kjipe og gul-aktige som standardpærene. Jeg anbefaler noen xenon-look pærer som selges rundt på diverse sjapper bla.a USBildeler her i Alta (usbildeler.no) - Disse ser faktisk ut som xenon og er veldig hvit/lyseblå i fargen
ChrZZ Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 heh... har du xenon fra før av på bilen din? Får... jeg tror nok at de ikke ser 100% som xenon, skal jeg si deg hehe. Jeg har xenon, og slike wannabexenon-pærer er fortsatt "gule" iforhold itl xenon.
Kenzuke Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 heh... har du xenon fra før av på bilen din? Får... jeg tror nok at de ikke ser 100% som xenon, skal jeg si deg hehe.Jeg har xenon, og slike wannabexenon-pærer er fortsatt "gule" iforhold itl xenon. Ja, jeg har full xenon av typen FarVision 6000kelvin, og selvfølgelig ser man jo en god forskjell fra den ekte varen og xenon-"look" Sjøl bruker jeg bare xenon-look i grøftelysene og dette funker fint. Så om man vil ha noe som ligner så kjøper man xenon-look. Vil man ha den ekte varen så kjøper man ekte xenon som koster et par tusenlapper mer Kjørelysene
ChrZZ Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 hehe. Men da er vi enige Tenkte bare at vi/jeg/du ikke skulle få noen til å tro at det like the real stuff de kjøpte for skarve ingenting. hehe.
Kenzuke Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 hehe. Men da er vi enige Tenkte bare at vi/jeg/du ikke skulle få noen til å tro at det like the real stuff de kjøpte for skarve ingenting. hehe. Hehe, selvfølgelig ikke Men de fleste går jo for xenon-look i grøftelysene. Gidder ikke påkoste 2høvdinger bare for å ha freshe grøftelys, når man allerede har påkostet to sett fra før av Forøvrig vil jeg benytte anledningen til å anbefale xenonlys på det sterkeste Kan ta noen bilder av langlysene fra min bil, sammenlignet med langlysene fra en annen uten xenon slik at folket her ser forskjell, om det er ønskelig?
ChrZZ Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Peis på med bilder for min del! Her er mine xenonlykter i NÆRlyktene:
Kenzuke Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Det var slike bilder jeg også hadde tenkt å poste Men der fikk du ihvertfall visst fram nok Kan jo se om jeg kanskje får tid i kveld til å knipse et par bilder med digitalkameraet i samme stil. Forresten var det en fin instrumentbelysning du hadde
ChrZZ Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Heh. den instrumentbelysningen min er et kapitell for seg selv her inne. Ikke akkurat mange som liker dem nei Men du kan jo knipse noen bilder av FJERNlysene dine. Så får jeg også sett hva jeg går glipp av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå