general_tom Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 jeg lurer på om jeg bare kan skifte bare klokka fra en 325 bakaksling eller om jeg må bytte hele akslingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Kan skifte bare klokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Bærre hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Bærre hyggelig Spørs om Generalen er like fornøyd med svaret ditt etter at han har montert opp den nye diffen, og kun 3 av hulla passer.... Traversen bak er ikke lik på 320 og 325 E30, bare nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 å den passet ikke hvis han snurret akslingen? den tror jeg passer bare på en måte? tror ikke hullene er diagonalt riktig.. bare tenker høyt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Det er kun tre av de fire hullene til innfestinga på diffen som passer... Snakker ikke om stikkakslingene eller mellomaksel nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 oy.. sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå