Even Tveter Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Hei folkens. På fredag kveld skjedde det noe skummelt seh. Gikk ut i bilen og startet den opp, flyttet setet mitt litt bakover da en annen hadde kjørt bilen. Så måtte jeg inn igjen å hente noe jeg hadde glemt, så når jeg kommer ut igjen står førerstolen og deler av teppet på midtkonsollen i flammer grunnet at det lå en lighter mellom setet og konsollen og den ble tent når jeg flyttet setet bakover. noen som veit om noen sider på nettet? Even Tveter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 Snakk om uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 https://www.koed.dk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 27, 2006 Share Skrevet August 27, 2006 www.osbildeler.no har vel mye brukte deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Kanskje R.T.S på forumet her har noe. Tror han hadde liggende litt E39 interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå