Pestario Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Har fått en rar "klakke"-lyd mens jeg kjører min 320 e36. Det er bare noen ganger den er der, og det høres ut som det kommer fra et av hjulene. Er ikke sikker på om det er forran eller bak, men høres mest ut som om det er i front... Jeg har sjekket hjulene og alt rundt, men det er ingenting som ligger inntil. Begynner å få ganske slitte bremseklosser da, men regner med at det ikke har noe å si... Noen som har forslag?
Mr_Sunde Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Kan vere bremseklossene som klakker litt. Prøv å smør klossene inn med kopperfett på baksiden. Kan også vere tårnlagerne som er begynt å bli slarkete. Prøv å beveg støtdemperene opp/ned og sideveis for å se om der er slakk. Kan også vere ytre bærearmsforing. Jekk opp bilen og prøv å bevege hjulet sideveis for å se om der er noe slakk.
en325ic Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Kan vere bremseklossene som klakker litt. Prøv å smør klossene inn med kopperfett på baksiden.Kan også vere tårnlagerne som er begynt å bli slarkete. Prøv å beveg støtdemperene opp/ned og sideveis for å se om der er slakk. Kan også vere ytre bærearmsforing. Jekk opp bilen og prøv å bevege hjulet sideveis for å se om der er noe slakk. du har også den klæmma som e også ligg på kalippern! førsvinn lyden når du bremser da?? da kan d være glideran som du kan bytte koster ikke mye!! \:D/
Mr_Sunde Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Stemmer som en325ic sier at det kan vere den klemma på utsiden av kaliper. Kan bråke en del uten den:)
en325ic Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 vi som har hatt e36 et par år eller fler har vært borti litt av kvært=) værfall jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå