Adsome Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 halloen godt folk:D holder på og kjøpe meg en bmw 735I 85mod, er litt nyskjerrig på hva som jeg bør se etter før jeg kjøper den:P bilen er chipa/ porta/ kn filter/ effekt anlegg. har sett ganske godt over den å finner ikke noe særlig med rust å motoren er tikkefri:D har vist vært overhalt for ikke så lenge siden. men tips å ting jeg bør se etter tas imot med glede:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 kjøp en E32.. den ser mye tøffere ut... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 hehe, neh:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 hehe, neh:D Helt enig! e23 er en undervurdert bil, noe du kommer til å merke hvis du kjøper den. Det som er særlig viktig å se etter er rust og elektronikk problemer. Det er ofte dette som tar livet av de gamle E23'ene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 tøfft utseende på e23 og de er vel forholdsvis raske. rust er vel det værste med såpass gamle bruksbiler. ellers så kan vel allt repareres? fint noen tar vare på disse gamle damene selv om de kanskje er litt tørste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 va å såg nermere på bilen å det er minimalt med rust på den:D har sjekka tårnhusa fremme å rundt hjulbuene å er ikke så mye som en flekk, har ikke blitt brukt på vintern.. var å prøvekjørte på fredagen. trenge isje sei någe mer en.... HERLIGT!! cruse på 4 gir i 40 uten någen som helst problema:D vente bare på svar frå banken nå:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå