Chriso Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Viper-striper hadde vært dritkult. Kanskje også "flammer" på sidene. Kødder selvfølgelig Som E9 sier, så er det et fåtall av decal som funker.
R Andersen Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 Hva heter denne fargen egentlig?? Topaz blå.
Idar T.H Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 ja: SenkesettNei: Dekor Har du blitt inspirert av din bror nå, eller? Det blir nok ikke noe dekor på bilen nei... Synes det passer på bror sin, men så er jo det en ford da... hehe Så fort økonomien er grei, blir det senk, nye lykter+blinkers og ei potte...og sikkert noe mer.
Idar T.H Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 fin bil!! Trenger bare større motor!!! hehe ikke sett på noe dekor på den bilen. det fortjener den ikke, og hvis du skal så ta noe lite og diskret!! Ja, jeg vet jeg trenger større motor. hehe Drømmer om det hver dag.
|Andreas| Skrevet August 29, 2006 Skrevet August 29, 2006 fin bil!! Trenger bare større motor!!! hehe ikke sett på noe dekor på den bilen. det fortjener den ikke, og hvis du skal så ta noe lite og diskret!! Ja, jeg vet jeg trenger større motor. hehe Drømmer om det hver dag. Jeg også Er det 118hk eller 143hk du har?
Idar T.H Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Er det 118hk eller 143hk du har? Hehe, er dessverre bare 118 hk. Mangler et par hundre
Idar T.H Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Jeg har heldigvis en sykkel jeg kan leke litt med også... men har vurdert å selge den og kjøpe meg en ny bil med større motor. Får se hva som dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå