Kobar Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Fredag den 15 september er det duket for råntreff i Egersund i Rogaland, be there Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 I`ll be there... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 dette så bra ut.. kommer opprinnelig fra egersund selv... må nesten ta meg en tur hjemom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 får jeg dratt til trondheim å henta ny grombil før den tid så kommer jeg uansett hva! Skal vel klare å komme meg nedover uansett med 320 coupe'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Ja da er det kun noen timer igjen, så ta turen til Egersund. fint vær er det jo også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 15, 2006 Share Skrevet September 15, 2006 Darn! Skal ut med jobben i dag, så jeg har ikke mulighet til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå