Jump to content

Motor 318is

Warsteiner
 Share

Recommended Posts

hmm.. er usikker på fraktprisen nedover til stavanger. det er et godt stykke fra brønnøysund og dit. nå går det ihvertfall hurtigrute fra brønnøysund til bergen-regner med at det blir ca 2000kr med hurtigruta dit så kommer det jo an på om du kan hente motoren der.. frakten må du jo selvfølgelig legge til prisen.

Jeg kan ringe rundt å sjekke priser imorgen. Kan hende det er billigere med lastebil nedover, uten at jeg skal si det sikkert!? :?

har sjekket litt på nor cargo sine nett sider.. og hvis jeg sender motoren som samlast 250kg (tørrlast) fra postnummer 8900-4064 koster det 3681kr . sender jeg motoren som sjølast 250kg (tørrlast) blir frakten 4095kr.. Men da regner jeg med at pakken kommer helt fram til stavanger.

Er forresten usikker på hva motoren egentlig veier...

jammen ikke billig i frakt nei!! :roll:

Det skal jo gå båt(NorCargo) som er mye billigere enn 2000 vertfall... Men jeg kan også høre med en kompiss som jobber som yrkes sjåfør om han vet om noe.

Tollpost kjører motoren fra brønnøysund til tollpost i stavanger, det skulle de ha 1970kr for. Betraktelig mye billigere enn de andre. Tollpost kjørte egentlig ikke for privat personer men siden de hadde plass nedover skulle de gjøre det allikevel for den summen. Da må du hente motoren på godssentralen til tollpost.

Så.. er du fortsatt interesert? 5400kr for motoren,girkassen og ledningsnettet ink. frakt.

motoren kan sendes allerede i morgen.