S_P_I_K_E Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Kjøpte bilen på fredag. og i dag funka ikkje servoen. noen som har tips? sjekke servo oljen. den var ok? noen som har hatt samme problemet på en e46? pumpa eller reim? eller kan det ver nokke anna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 hmm snodig! kan du førklare litt mer e den helt dau? har du sjekka at du har reima på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_P_I_K_E Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 Har ikke fått sett så mye på det i dag.. men skal ikke det ver et lys som lyser vist ikke servoen funker? bilen e drit tung på rattet hele tiden. mulig ei reim som har dotte av? e det en mulighet. har brukt alle pengane på bil. so dårlig med peng til og repparere med det første. bilen er en 2001 mod 320 2,2 coupe... merklig asso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fnilsen Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Hadde samme problemet på den ene bilen min...da var det servopumpa som til kvelden...kosta en del å reparere men fikk hylt meg til garranti Lurer på om du får rep set til de, med nye pakninger osv...men uansett er det en del jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_P_I_K_E Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 leverte den inn på bmw i dag. skal ta en diagnose test. sjekke ka problemet er og ka det vil koste for og få det fiksa eller fikse det sjøl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Trur ikkje det er mykje vits i å ta noko diagnosetest...er nok servopumpa di som er avgått med døden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S_P_I_K_E Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 mye arbeid med og få den skifta da? såg den kosta 4700 på gs... mye penger det. ingen som skaffer brukt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 skiftet min på tronrud gol. betalte 5800,- inkl arbeid og 15 klubbrabatt:) servopumpen i overkant av 3000 hos tronrud. gs hadde en svimlende pris på den synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå