shadow Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Noen som har prøvd å bygge om til el. vinduer ?? Tenkte det kanskje kunne være et lite tidsfordriv fremover... Noen som har erfaringer og vet om ledningsnettet ligger klart ?? Er det koblingen i midten av bildet som er ment til el. vindusheiser ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Hei Vet ikke noe om disse ledningene, men vet at schmiedmann i skien forhandler noen ettermonteringsett til e36 mener at prisen ikke var så gale, men husker ikke helt. hmm fant det her nå, er ikke så lett å direkte linke til produkter på sidene der, men her er en skjermdump http://www.slibe.com/image/0e0ef5cc-Sliber/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 jeg har ettermontert el vinduer fra schmiedmann, kostet 1600-1800kr mener jeg. Ikke noe vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 si at jeg har alt fra en copue? er det vanskelig å sette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shadow Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 oki, takker...., men ligger ledningsnettet klart ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teekay1983 Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Vet ikkje hva E36 har og ikkje har, men dersom du har tilgang på haynes handboken til e36 så ligger det vel koplingsskjema for el. vindu i siste kapittel. Det er relativt enkelt å lese av fargene på ledningene i koplingsskjemaet og sammenlikne med ledningene som ligg i dørene. Sjølv har jeg laget meg eit nytt ledningsnett sjølv utfra koplingsskjemaet i Haynes boka, da til e28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... gAnchor307 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 i den pakka fra schiedmann følger alt med hvertfall, tror ikke det var lagt opp hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Blir å bygge om jeg også snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå