jcvold Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 så den nye "miami vice" filmen i helga.bra actionfilm,med masse skyting,og bil og båt kjøring sånn som vi gutta liker men hvilken type BMW var den hvite de kjørte på slutten? bakfra så det litt ut som en 645,men fronten stemte ikke helt. noen som vet? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 en del herlig musikk på den filmen... lastet ned albumet for noen dager siden... anbefales.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 Det var nok en 6-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 enten en 645 eller 650. man ser av speilene at det ikke er en M6, M6 har "runde", mens de vanlige coupene har firkanta (selv om også grillene på forskjermen røper en M6, så var ikke det så lett å se i kampens hete). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 fett..denne må jeg få sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 fet film og fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 jeg var i miami for litt siden. lalalalalla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Det var en 6-serie, ingen M6 det gitt. Filmen var skikkelig bra, med kjempe gode lydeffekter som jeg ikke kan huske å ha sett før på film. Albumet er også veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Jeg anbefaller ikke albummet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Har ikkje sett filmen, men ser ikkje M6 annerledes ut i USA... E30 M3en gjør vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 var ikkje ein m6.trukje di ofra ein so dyr bil.for den blei ganske fuckked up,ette å ha bli beskutt av AG3 og mp5.men utrolig bra lydeffekter i filmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Har ikkje sett filmen, men ser ikkje M6 annerledes ut i USA... E30 M3en gjør vel det? m6 er lik som europa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå