Håvard ///M3 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Håper vi blir mange på treff til helga! BMWCCN Hedmark & Oppland har gleden av å kunne invitere til sosialt HØST-TREFF på Lillehammer Turistsenter helgen 1. - 3. september 2006. Det presiseres at ALLE som kjører BMW fra hele landet er hjertelig velkomne. Plassen har flott lekeplass for barn og flotte fasiliteter, så her er det ingen unnskyldning for ikke å komme. Programmet er relativt enkelt, da det er det sosiale som står i sentrum for dette treffet Fredag: Ankomst, sosialt samvær og dekksparking utover kvelden, samt loddsalg Lørdag: 10.00 – 13.00 Delelager og butikk hos SULLAND AUTO på Lillehammer vil være åpen med 25% rabatt på både lagerførte deler og bestillingsdeler, til alle medlemmer av BMWCCN. 14.00 Felles avreise fra campingen til Autoslalom Utover ettermiddagen og kvelden blir det aktiviteter og konkurranser på campingplassen. Loddsalg. Premieutdeling utpå kvelden. Vi prøver også å få til fellesgrilling hvis været tillater det. Søndag: Hjemreise Priser på opphold hos Lillehammer Turistsenter MOTELL U/SENGETØY M/SENGETØY Dobbeltrom 675,- pr. rom 735,- pr. rom 3-sengs rom 800,- pr. rom 980,- pr.rom Familie rom (4 senger) 900,- pr. rom 1140,- pr.rom Enkeltrom 550,- HYTTER PRIS Mini (2-4 personer) 550,- Hytte (4-5 personer) 750,- CAMPING PRIS TILLEGG Caravan + bil (inntil 4 pers.) 200,- 35,- pr. pers. over 4 Bobil (inntil 4 pers.) 200,- 35,- pr. pers. over 4 Telt + bil (inntil 4 pers.) 170,- 35,- pr. pers. over 4 RABATT Vi får 10% rabatt på alle disse priser i samband med treffet Henvendelse for bestilling av rom eller hytter rettes direkte til Lillehammer Turistsenter på tlf 61 25 97 10 eller 908 88 586. Oppgi at du skal delta på BMW-treff. Mer info om treffplassen finnes her: www.motelcamp.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Er det mulig å kun bli med på autoslalom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Det er det helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 hmmm.. dette kommer ann på været gitt! mulig det blir en god del jobbing får min del i helga! synd, pleier å prøve å møte opp på lokal lag treffene til BMWCCN hed-opp...men kommer kanskje en tur likevell jeg..! hvor på lillehammer er autoslalomen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Jeg kommer innom og kikker hvertfall Har ikke bil, men går da ann å se på bilene deres for det om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Autoslalomen blir på parkeringsplassen hos litra, lengst nord i industrigata For å gi en beskrivelse av hvor det er for di som ikke vet det: Ta av på nordre avkjøring til Lillehammer fra e6, velg 2 utgang i rundkjøringa om du kom sørfra på e6 (3'de omdu kommer nordfra) sving så første vei til høyre, da passerer man Sulland (BMW) kjør til venstre i første kryss og kjør så langt du kommer, da får du LITRA på venstre side. Hmm,ikke verdens beste beskrivelse kanskje men tror den fører deg fram selv om man aldri har vært på lillehammer før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Når kommer det folk ca på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Ingen anelse. Jeg er ferdig på jobb kl 13 hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Det er best folk kommer på autoslalom idag Jeg er klar jeg med kamera, så da blir det kanskje bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Hvor ble det av de som skulle komme??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Hvor mange møtte opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 fire fem biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 helvette! var jo på Biri på transportmesse idag, hadde ei støkke innom forumet som ei hadde tenkt igår så hadde jeg jo sett dette og støkke innom etter turen til Biri.. #¤%&"#%¤..... ble det noe folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatic Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 Jeg var en liten tur innom og da var det 3 biler der.. Noen autoslalom var det heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Den ble avlyst da det ikke dukket opp noen nesten. Var ikke bortpå litra engang vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå