borte Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Heisann! Lurer på om det er noen som har denne type felger? ..eventuelt om dere vet om noen forhandlere som selger disse til en overkommelig pris? Jeg bare MÅ ha disse felgene på bilen http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 36_big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 www.motortechnik.no selger disse.. kanskje www.gsbildeler.no også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 www.motortechnik.no / www.schmiedmann.com selger disse til ca 7200,- uten dekk som ikke er sååå dyrt, men lurer på om det er noen som har brukte felger som skal selges Kan jo kjøpe disse i sverige på schmiedmann og få de for ca 6000, men da må jeg jo hente de der og montere de før jeg kjører over grensa for å slippe diverse avgifter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Er du CCN medlem får du også 10-15% i rabatos hos Motortechnik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Koed selger de også ganske billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 da blir vel en million i mva og frakt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Jeg vet ikke helt hvordan du ser for deg at MVA fungerer, men momsen på bildeler/felger er lik den Koster felgene 5000,- på koed, så er det like mye mva-prosentsats om de så hadde kostet 7000,- Det med frakten, er jo bare å finne ut raskt og enkelt selv. Er jo bare å finne de felgene man vil ha, og legge dem i handlekurven på koed. Da blir jo slikt regnet ut -- Den totale prisen, på døren, finner man ved hjelp av denne: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 da blir vel en million i mva og frakt ? Tror det holder med en halv. Da får du sikkert frakt inkludert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Hos koed skal de ha 5116 eks mva. DKK for 4 løse felger. Frakt blir på 508. Total pris 5624 DKK eks. mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Dvs, ca 7847.95,- hvis man bruker kalkisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå