Gå til innhold

Biltilsynets service

ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

Var hos biltilsynet idag, skulle ha meg prøveskilt nok en gang. Hver ENESTE gang jeg har vært der, av og til KUN meg som står å venter, så må jeg vente 15minutt. De sitter i skranka å snakker med hverandre om privatlivet deres og drikker kaffi, hva naboen heter, hvilken bil broren har, var på fjelltur i helga osv, mens det er 4 stk som står å venter.

Så går de i 1km/t når de skal hente noe. De tenker ikke på at folk KAN ha dårlig tid.

Flere som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe høres ut som en vanlig dag på biltrangsynet det der :lol:

var der i dag sjøl på teknisk med bilen og da var det skikkelig kommune tendenser der.... 1 gikk under og rundt bilen min men 3 sto rundt å kikka på og kommenterte i det små :evil: særiøst jeg mener at biltilsynet burde hatt konkuranse eller blitt privatisert så dem kanksje hadde skjønt at dem var en service instangsjon :?

Bilen blei forøvrig ikke godkjent(fant ut at felgane mine hadde feil innpress( skulle vært 25 og 20 eller no og det var 15 og 13 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trust me!!

her går det drittreigt hver gang, er samme opplegget som hos deg ViBe^, og dette uanfektet om det er kun meg eller 5 andre som venter..

skjønner at de som sitter i skranken gjerne har annet papirarbeid og telefoner som må besvarest, men eg mener nå at sålenge det er en skranke så burde 1.pri vær og betjene kundene og så kan en annen vattnisse ta papirabeid og telefoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne trengt seg en KRAFTIG oppstramming hele besetninga. Greit vist de har litt papirarbeid å slikt, men når det er TRE kvinnfolk som sitter i skrankene og ingen av dem klarer å ta imot en person raskere enn før å ha tømt kaffikoppen, å i tillegg prate om ting som ikke har NOE med arbeidet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at de har begynt å bli litt ærlige da, hos tilsynet her står antatt ventetid på kølappen, bruker å være mellom 30 og 45 min. :P

Biltilsynet burde fått en konkurrent ja. Burde ikke være så vanskelig å drive butikk når du kan ta 20000 for å omregistrere en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statsansatte har privilegier de i privat sektor kun kan drømme om, ikkeno nytt. Personlig har jeg ikke så dårlige erfaringer med min lokale trafikkstasjon. Hadde jeg vært utfor samme situasjon hadde jeg ikke lagt noe imellom for budskapet!

Og åpningstidene dems er HEELT horible. Stenger 15.15 her. Folk har jo F*** ikke slutta på jobb engang!

Eier dem ikke skam og yrkesstolthet her i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...