AndersM3 Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Er det noen som vet om et sted det går å få kjøpt camber plater til BMW M3 E30. Sliter seriøst med å finne noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 www.turnermotorsport.com Direktelink http://www.turnermotorsport.com/html/de ... _ID=193316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM3 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Ja jeg har sett dem, men jeg må ha de før sessongen er over. Det tar litt for lang tid å bestille fra USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Tja... koster da ikke så mye med 4-10dagers leveringstid fra USA.. Er det som er normalt. Kan få det raskere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Jeg har ett sett fra Ireland Engineering som jeg vurderer å selge. Kom med ett vettig bud, så skal jeg vurdere det. Det er nytt og ubrukt. Det har bare vært prøvemontert på en demper, og du trenger coilover for å bruke det.. Ellers så har du K-mac (koed) og www.ground-control.com sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM3 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Jeg er meget intressert i det du har. Er det justerbart ? Hadde vært fint med et bilde hvis det ikke skaper for mye problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Info og bilde finner du hvis du trykker på Ireland Engineering i mitt innlegg over. Deres hjemmeside er www.bmw2002.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM3 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Beklager men jeg får ikke fulgt linken din. Men er det denne du har: https://secure13.nexternal.com/shared/S ... =256965279 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM3 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 Den som heter Adjustable Camber Plates for Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Hm.. Ser ut som det ikke går å linke til bilder fra den siden.. Men det er "Adjustable Camber Plates for Racing" som jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM3 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 2 500.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Det er notert, så skal jeg tenke litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM3 Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Kan gi litt mere. Bare si hva du vil selge det for. Det er egentlig viktigere om jeg får vite det så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Du har PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå