R.E.H Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 igår når jeg skulle feste cd spilleren kortsluttett en sikring.. jeg hadde på cd spilleren og dvd spilleren og hørte på musikk mens jeg holdt på.. tok ut cd spilleren fra selve rammen sin(alt sto fremdeles i bake.. ISO kabel etc..).. og kom borti rammen med spilleren og lagde en liten gnist og dermed en sikring kortsluttett.. hva er d som er feil? skal d ikke gå an å gjøre d slik uten at den sikringen skal kortsluttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knappis Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 det er noe raple gærnt med spillern din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 kan vere d er feil kopla på isokoplinga bak.. har også vore borti at det er ledningene som går til høgtalerene som jorda på + og -.. hadde det samme probleme med min å der va det d som var gale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 2, 2006 Share Skrevet September 2, 2006 kan jo være at en pluss kabel har kommet borti chassiet på cd spilleren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå