Dralle Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Får ikke fyr i bensinpumpa på 318'en min... har prøvd med en annen pumpe... men niks nada... Noen som vet hvilke relë som er i forbindelse med bensintilførselen? de jeg tipper på at det er slår... så det er litt mystisk hele greia... noe annet det kan være? sikringa er ok.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet August 29, 2006 Forfatter Share Skrevet August 29, 2006 ingen som har peiling på pumpekretsen?? kan det være styreenheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Er veldig vanlig på disse bilene at pumpereleet går sönder, så tipper det er problemet ditt. Du hører ikke pumpa gå, men den er ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Stoppa bilen din sånn plutselig bare eller når du kjørte? Har fått samme problem på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 nei var ikke under kjøring... oppstart. det var hjerna ja... koblet til hjerna fra en 520 e28 å da kom den, dog gikk den litt merkelig på tomgang - så prøvde jeg tilfeldigvis å koble til den rette hjerna igjen så virka den plutselig igjen mystisk men alt vel nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå