Jump to content

komplett senkesett e46

biltema2000
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Hei. Jeg har et cobra understell (justerbart) som jeg vurderer å selge for å kjøpe meg et råere cobra sett som har justering for trykk både opp og ned. Må få bilen litt stivere bak! Det var nytt i april/mai. Tror det koster over 8000 nytt. Vet ikke om det passer til touring. Hør med Geir Gundersen. (gundersen-sportscar). Har hatt cobra understell på de siste bilene jeg har hatt, fungerer veldig bra. :)

Har ikke tenkt så mye på pris ennå. Men hvis listeprisen er rundt 8000 så er vel ikke rundt 5000 noen upris. Har jo ikke rullet mange mila. Tror veiledende pris på det jeg har lyst på er over 16000, så jeg har ikke helt bestemt meg for salg. Det er en del andre ting som er på innkjøpslisten frem til neste sommer også. Skal høre med gundersen om hva han mener jeg kan forlange.

Du får gi beskjed hvis det drøyer lenge før du får svar fra gundersen da, så kan jeg ringe til han å spørre om det passer.

Det var rart... Mulig han blingset litt i listene sine når jeg snakket med han. Virket som han hadde en del å gjøre. Det ligger link på hjemmesiden hans (adobe) på cobra settene. Det er vel evo 1 jeg har hvis jeg ikke husker feil.

BMW 3 320/323/325/328/330+318D/320D/330D 346L,C,R (E46) 21 1998- 30-60 30-50 EVO-I TUV SF-1432 SF-1430 kr 8 218,09

Dette er det jeg har. Står at det som er til touring har art. nr. SF-1430

Beklager hvis jeg har sagt feil.....

Den blir lav.....