Gå til innhold

servotannstang e30


straight_six
 Share

Anbefalte innlegg

he he, nei får ikke kvantumrabatt har bare tilfeldigvis servo på delebilen.

må jeg bytte hele driten opp til rattet eller bare nedre del?

den delen rett under instrumentene i kupeen er ganske herpa.

jeg trodde man bare trengte å bytte fra tannstanga og opp til gummiklossen på rattakselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant svar på bmw ccn :D jeg legger ut lista over det som trengs i tilfelle flere lurer på det.

Du trenger følgende:

1 stk reimhjul (dette er et add-on, som skrus foran det ordinære hjulet på veiva, med samme boltene). Her skal du benytte det bakerste sporet, det fremste er for klima-reima, så har du klima har du dette hjulet fra før.

1 stk servopumpe med reimhjul.

1 stk brakett for montering av servopumpe og dynamo. Du skal altså fjerne den ordinære braketten som kun holder dynamoen(den braketten som er skrudd med 3 bolter til blokka), og skru på braketten som har fester for både dynamo og servopumpe.

1 stk servoreim.

1 stk servotannstang, med styrestag ment for servo(tror de er annerledes). Denne er bolt on.

1 stk styrekobling, ment for servo. Det er den som forbinder rattakselen med tannstanga. Denne er mye kortere på servobiler, i tillegg er splines´ene på tannstangen mye tykkere på servotannstang.

1 stk trykkslange(denne skal koples fra toppen av pumpa, og inn på tannstangen).

1 stk returslange(fra tannstanga og til reservoaret).

1 stk sugeslange(fra reservoaret til siden på servopumpa).

1 stk væskereservoar, med festebrakett.

Husk å lufte riktig når det er klart for oppstart. Du skal benytte aut. girolje på servoen(vanlig Dextron 2, f.eks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...