knutask Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Den gamle har tatt kveld og jeg må ha en ny, noen som vet om hvor en får tak i slike brukt eller ny, eller om det er mulig å reparere den. Kanskje noen har skjema på den, da er jeg veldig int. i få den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Koed.dk har kanskje noe sånt? De selger både nye og brukte deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Ebay.de har masse slike deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutask Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Ebay.de har masse slike deler. Kan det være denne modulen jeg er ute etter?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-TV-V ... otohosting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutask Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 Her er bilder av radioenheten. Kanskje noen kan tipse meg om de vet av noen som kan ha en slik "liggende" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutask Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Etter at jeg i går fant ut hvilken type radio-modul jeg har og koblet fra alle ledninger og koblinger og satte den sammen igjen, har radioen fungert utmerket. Ingen periodiske brudd i lyden hverken på radio, cd eller tv. Har ikke testet mer enn et par tre timer, men før kuttet den lyden opp til flere ganger i minuttet.. Noen andre som har samme erfaing.. Uansett er vel dette ett tips til de med samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 Og bare koble fra batteriet kan gjøre underverker for mye av elektronikken i en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå