TorErling Skrevet August 29, 2006 Share Skrevet August 29, 2006 Har problemer med låsen på førerdøren, det går an å låse igjen dørene ved bruk av nøkkelen på førerdøren, men jeg klarer ikke å låse oppigjen dørene der .. hva kan være galt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Gjerne stagene på innsiden av døren, eller selve sylinderen som er problemet. Tipper stagene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Jeg har akkurat samme problemet med min e36, får låst døra, men ikke åpna den igjen.. Hmm.. Er det mulig å fikse dette ell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Har det slik på min e34 også, men trur det er selve låsesylinderen som er slitt der. :/ Går det ann å få tak i én ny sylinder som passer til samme nøkkel til en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Har hørt litt om dette nå.. Jeg fikk beskjed om å kjøpe ny lår med ny nøkkel.. Kjedelig å ha 2 forskjellige nøkler, men skal undersøke om det går å bestille ny lår, som passer med den orginale nøkkelen til bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå