Kent1 Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 ønsker å kjøpe styling til min 88' e30 325 coupe. (front,hekk og skjørt) helst ikke gts front,men alt av interesse. hadde tidligere e46 look som jeg likte så om noen har denne er det perfekt. helst ikke skader! send PM, eller legg meg til i msn om du har noe å selge. kentoevre@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 har e36 m3 look skjørt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eidarj Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 har en bakfanger liggende, veldig usikker på hva slag den er, men den er ganske stor og rund (hørtes jo smart ut) ser ganske bra ut litt sparkel kanskje, kjøpt fra koed. har også noen orginale sideskjørt, disse er muligens fra en 318is. må nok ha 1500kroner for rubbel og bit da det var det jeg ga for de hos koed( med frakt og toll og ræl) må hentes, kan nås på 41440714 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts