borte Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 Selger en DRITKUL bakspoiler (!) som er beregnet til E46, men det skal ikke være noe problem å få den til å passe på andre biler! Nypris på denne skjønnheten er 3799,- og den har aldri vært montert! Den leveres ferdig grunnet, så det er bare å lakke den i den fargen du måtte å ønske og montere! Jeg selger den, men er også meget interessert i å bytte mot styling, trim og lignende til E34!
borte Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 Ok, du har vel rett i det! Jeg er ganske ny her, men jeg lærer nå vettu!
dbsavage Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Hvor mye skal du ha for denne? Kan gi deg et bud på 2500,- ?
borte Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 Ser at det er lite respons på denne annonsen, så 2500,- + porto er greit for meg hvis ingen andre kommer med bud ganske kjapt!
fre Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Ville heller gått for denne fra Koed nederste .) https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord=
dbsavage Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Minner meg litt om en "handlevogn" men ettersom jeg har styling settet til Carzone som er på bildet, så tror jeg at dette vil bli bra? eller hva tror dere?
sammigun Skrevet September 5, 2006 Skrevet September 5, 2006 Ville heller gått for denne fra Koed nederste .)...... Jeg ser ikke helt hva denne anbefalingen din har med selgers annonse å gjøre.
borte Skrevet September 5, 2006 Forfatter Skrevet September 5, 2006 hehe mye artig å lese her da.. men i alle fall..selger denne for 2500,- hvis ingen flere er interessert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå