aUDUN` Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Jeg ønsker å kjøpe en motor til min e36. ALT av interesse.. Alt fra m42(318is) til 3.2 liter... Motoren bør være i god stand og kunne leveres komplett med kasse og ledningsnett. Max pris 7000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet August 31, 2006 Share Skrevet August 31, 2006 Lykke til! Håper du er optimist. Trur nok du må ut med litt mer penger skal du ha en komplett 3,2 liter ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet September 1, 2006 Share Skrevet September 1, 2006 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 Platepratar: Forventer ikke svar fra så mange med 3,2 liter heller.. men ville ikke sette grensa lavere i tilfelle en hadde en 3,2 liter til salgs til den prisen. Da sier ikke jeg nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 3, 2006 Share Skrevet September 3, 2006 roar kyrre har motor til salgs. sjekk bmwccn.no sine kjøp salg sider. det er en bra motor.. m42. jeg har også en m42 i deler liggende, som går for 6. alt er der. bortsett fra girkasse. men kasse fra 316 og 318 er identiske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå