2001e46coupe Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Noen som har eller kjenner til et sted å vinterlagre bilen min i grenlandsområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Dere må da ha ett skur en plass i Siljan?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 joa , har plass i uthuset hos bestemor men er sugen på å få den inn i et litt tettere bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Det er en masse lagrings garasjer jeg muligens tror de leier ut på Vallermyrene,rett oppafor militær leiren der på samme side,du kjører inn til leiren og så til høyre opp mot stallene,bak der er det 100 garasjer tenker jeg de muligens leier ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 takk for tipset, skal sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Litt OT: Men hvorfor skal du vinterlagre bilen din.?? Hadde skjønt det hvis du hadde en Ferrari, men en BMW er jo en kjempe god vinterbil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet August 31, 2006 Forfatter Share Skrevet August 31, 2006 har kjøpt meg en e30 som jeg får til helga som jeg skal bruke i vinter, e46'n er så lav at den blir bare ødelagt av dårlige brøyta telemarksveier+ rust. gidder ikke utsette bilen for den saltlakan de har på veiene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå