Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for gode råd :D

sfh: kompressor er på plass, en tre-fase Atlas Copco med 120 liter tank, grei nok. Lokalene ellers er på ca 250kvm totalt så det er god plass å boltre seg på! Pauserom med sofaer og kjøleskap som alltid er stappfullt med Cola :) Skal bygge oss lakkboks også, i løpet av nær fremtid-høsten.

Regner med/håper jeg slipper videre rustproblemer i og med at jeg absolutt ikke har noen planer om å bruke bilen på vinteren..

Har du sveisa mye karosseri Arne? Kanskje du skulle tatt en tur innom i morgen om du ikke er i nordsjøen..

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du burde ha vert sogning. Da hadde du skjønt den med 1 gang.

På prosjektet vell. Om det starter å går? Rasar du motoren etter 2 dagar? osv.osv...;-)

Skrevet
Har du tru på detta da Stian? ;-)

sogning for pokker. :o .. til og med ein inngrodd ølensbu tok den hehe :D

eg har vertfall "tru på detta"

Skrevet

Rått proskjekt. Hvor har du mekke lokale? Leiter etter en plass til mitt proskjekt og med finner ingenting i Stavanger området :(

Noen tips om hvor det går ann å leie?

Skrevet

Tror bare du kan glemme å finne rimelige lokaler i byen, jeg har lokaler på jæren.

Å komme over gode lokaler er ofte basert på tilfeldigheter/bekjentskap/flaks. Det beste er gjerne å gå sammen en gjeng og annonsere etter litt større lokaler i avisa/nettet.

Vi går i gang med å bygge lakkboks i slutten av måneden så hos oss er det ikke plass :wink:

Skrevet

Tenkte jo selvfølgelig ikke på lokale midt i sentrum, Mer som i Randaberg, Sola, Jåsund, Tjelta... noe i den duren.

Hva slags lokale er det dere leier da? Forlatt bondegård? Hvor mange er dere som leier i sammen?

Skrevet

Lokalene har blitt brukt til lager tidligere tror jeg, vi er 5stk som leier sammen-2 aktive brukere.

Ikke blitt gjort noe særlig siden før helga, hadde en generalopprydding på lørdag, helt sykt hvor mye søppel man samler seg opp!!

Eller skulle jeg egentlig reist ut i nordsjøen(Oseberg c) i dag, men ser ut som det blir i morgen heller, faktisk ikke sikker :wink: så det går litt tid med på forberedelser og slikt så da får M3'en hvile seg et noen dager til jeg er hjemme igjen.

Skrevet

Jobber på land men med sporadisk reising ved behov.

Jobber som service tekniker på/med pumper og skal ut å trekke opp en hjelpe sjøvannspumpe-løftepumpe. Sendes så til verkstedet vårt for overhaling der. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...